יוחאי פיסו, יפה פיסו – מקור הפורמייקה

מקור הפורמייקהחברת מקור הפורמייקה נוסדה בשנת 1978 על ידי משפחת פיסו. מייסדי החברה הם יפה פיסו ועמרם פיסו ז"ל ויחד עימם ייסדו וניהלו את החברה בניהם יוחאי פיסו, מאיר ומשה פיסו.    

אודות מקור הפורמייקה בהנהלת משפחת פיסו

מקור הפורמייקה  מעסיקה יותר מ250 עובדים מפעליה השונים ובמגוון הפרוייקטים. יפה פיסומקור הפורמייקה נוסדה על ידי משפחת פיסו בשנת 1978, (על ידי יפה פיסו  ובעלה עמרם פיסו).  ומאז ועד היום חרטה על דגלה מצויינות ומתמדת, והפכה להיות המשפיעה והמובילה בארץ בתחומה, הן מבחינת איכות המוצרים והן מבחינת איכות השירות.   לקריאה נוספת על חברת מקור הפורמייקה  

קבוצת פיסו תעשיות בע"מ

קבוצת פיסו תעשיות הינה חברת בת של מקור הפורמייקה, ומתפקדת כזרוע תעשייתית. החברה בעלת ציוד וטכנולוגיה מתקדמים ויחודיים להספגת ניירות. קבוצת פיסו תעשיות מפעילה קווי ייצור של מכבשים אוטומטים לייצור וציפוי לוחות (overlaying) במלמין, נייר לכה, פורניר, פורמיקה, וחומרים אקריליים ייחודיים לפי דרישת הלקוח. בנוסף, לחברה קווי יצור פורניר וקווי הספגת ניירות בלכה ומלמין, מה שמאפשר לקבוצה גמישות מלאה באספקת מבחר מוצריה אל לקוחותיה בכל רחבי המדינה.  פעילות זו מהווה יתרון תחרותי, המעניק לחברה מעמד מיוחד בשוק המקומי.  

מקור המסחר בעץ – מ.מ.ב. בע"מ

מקור מסחר בעץ הינה חברה העוסקת בשיווק והפצה ללקוחות הקצה של כלל מוצרי קבוצת פיסו תעשיות, והיא המשווקת של המוצרים המיובאים על-ידי פי.וי.בי הדבקות בע"מ. מחלקת השיווק של הקבוצה כוללת עשרות מנהלי מכירות וכן רשת הפצה כלל ארצית המפעילה עשרות משאיות.  

חברת מקור הפורמייקה – התרומה לקהילה

מקור הפורמיקה לוקחת חלק בפרוייקט של שיקום אסירים . כחלק מתהליך השיקום, מעסיקה החברה אסירים משוחררים, מקדמת ומטפחת אותם על מנת להבטיח תהליך משמעותי לכל אחד מהם. בנוסף, מקפידה החברה להעסיק עובדים מקבוצות אוכלוסיה מוחלשות, הנשלחים דרך המוסד לביטוח לאומי וכן, צעירים משוחררי צבא במסגרת פרוייקט עבודה מועדפת.

חברת מקור הפורמייקה – פעילות בתחום איכות הסביבה

חברת מקור הפורמייקה פועלת בהקפדה אדוקה ובלתי מתפשרת בנושא המחזור והשמירה על הסביבה. משנת 2007 נעשה שימוש במפעלנו בפסולת עץ לייצור חום בתהליכי העבודה במפעל. שאריות עץ או משטחים שבורים מגיעים למפעל, מפורקים ומקוצצים לחתיכות קטנות ומשם הם מופנים למערכת שריפה אוטומטית היודעת להכניס את כמות העץ הרצויה עם כמות האוויר המותאמת לה ובכך, העץ מתועל לייצור אנרגית חום ומפחית שימוש בדלקים מזהמים.

יוחאי פיסו – מנהל מקור הפורמייקה 2019

את מקור הפורמיקה מנהלים  האחים יוחאי פיסו ומאיר פיסו.  בחגי תשרי של שנת 2019 דיווחה החברה על מחזור מכירות של מליוני שקלים, והמפעל מוביל את שוק הפורמייקה בישראל.. החברה, המשרדים, ומפעלי קבוצת פיסו תעשיות ממוקמים במפרץ חיפה,  רחוב שמואל רוזוב 11.                

פיסו ואחרים בתביעה נגד אגף המכס ומס ערך מוסף המחלקה לתיקים מיוחדים

 

תוכן עניינים

קטגוריות כרטיסי ביקור