טרמפולינות לחצר – טרמפולינות 3 מטר

המלצות על טרמפולינות 3 מטר לחצר הבית
טרמפולינה משפחתית של 3 מטר – הנאה משפחתית מובטחת
כיום כולם כבר מבינים שאין עוד פעילות ספורטיבית ששורפת כל כך הרבה קלוריות מאשר קפיצה על טרמפולינה. יותר ויותר מבוגרים מתאמנים בקפיצה על טרמפולינה מטעמים ספורטיביים ואילו עבור הילדים זוהי הפעילות המהנה ביותר שניתן לעסוק בה בגינה או בחצר הבית. טרמפולינות מגיעות במגוון רחב של גדלים ואיכויות אך ללא ספק טרמפולינות 3 מטר הינן הפופולאריות והשימושיות ביותר.
מידע נוסף על טרמפולינה לבית
מדוע כדאי לרכוש טרמפולינות 3 מטר?
טרמפולינות נועדו לשמש אותנו לצרכי פעילות ספורטיבית אירובית שורפת קלוריות ומהנה וגם לשמש ככלי משחק עבור כל המשפחה ובעיקר הילדים אשר מפיקים מהן את המרב. טרמפולינות 3 מטר גדולות דיו על מנת לשמש כמתקן קפיצה למספר ילדים בו זמנית או לזוג קופצים מבוגרים (יכולת נשיאה של עד 110 ק”ג) ומשטח הקפיצה עשוי בתפירת שתי וערב לחיזוק עמידות המתקן. בנוסף פנים השלדה בכל הדגמים עמיד בפני קורוזיה וחלודה מה שמאפשר להציב את הטרמפולינה בחצר גם בתקופה הגשומה.
טרמפולינה 3 מטר – דגשים עיקריים
בבואכם לרכוש טרמפולינות 3 מטר חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
• שלד מסיבי מפלדת אל-חלד.
• לפחות 4 רגליים.
• גובה המשטח לפחות 1 מטר מהאדמה/רצפה.
• רשת הגנה סביב משטח הקפיצה למניעת נפילות.
• קפיצים באורך של 17 ס”מ לפחות עם כיסוי מחומר עמיד.
• משטח קפיצה עמיד בפני UV.
• יצרן ידוע ויבואן הנותן שירות אחריות מקיף.
קחו בחשבון! קוטר הטרמפולינה (3 מטר) כולל גם את המסגרת ולכן עליכם למצוא טרמפולינות אשר שטח הקפיצה האפקטיבי שלהן גדול יחסית, לפחות 2.60 ס”מ בקטגוריית גודל זו.
ומה לגבי המחיר?
טרמפולינות שונות מפגינות איכויות שונות, דבר אשר בא לידי ביטוי גם במחיר. האיכות נקבעת ע”פ מוניטין היצרן, איכות החומרים, טווח האחריות והעמידה בסטנדרטים מחמירים (לא רק הישראלי כמובן). טרמפולינות 3 מטר עולות בין 1000 ל- 3500 שקלים. עלות לא גבוהה במיוחד, עבור מוצר שאמור ללוות אתכם ואת ילדכם לאורך שנים ארוכות ולספק לכם יתרונות בלי סוף.

קטגוריות כרטיסי ביקור