דורית לוינגר – מאמנת אישית לחיים – בת ים

דורית לוינגר – מאמנת אישית לחיים ומאמנת רפואית

– האם הרגשת בתקופה מסוימת שחייך נראים כמו סבך של קשרים "פלונטר", וקשה למצוא קצה חוט כדי להתחיל להתיר אותם?

– האם הגעת למצב של יאוש, חוסר תפקוד, ומהלך החיים שלך נתקע?
– האם את/ה מרגיש/ה שקוע/ה בבור עמוק ואפל?

זה המקום להגיד די! אני רוצה לצאת מזה! במקרים רבים קשה לצאת מהמצב הזה בעצמך. בידיך הבחירה אם להיכנע ולחכות לנס, או לקבל החלטה אמיצה במטרה לצאת מהבוץ.

אימון אישי לחיים – מישהו לרוץ איתו… ליווי בתהליך שינוי, בהגדרת המטרות, במיצוי הכישרונות והיכולת שלך – מסע אל מקום אחר, חדש.

אימון רפואי – ליווי לאנשים בריאים הנמצאים במשבר רפואי – לפני/ לאחר טיפול ממושך; אנשים שנמצאים בתהליכי החלמה ושיקום. חזרה לקרקע יציבה. חיזוק המשאבים שלך והתאמתם למציאות של היום, עם הפנים קדימה.

לעשות סדר ב"בלגן"– ארגון מחדש של כל מה שמבלבל בחייך…

הכנה לקראת הפרק הבא – מצבא לאזרחות, מלימודים לעבודה, הכנה לגיל פרישה וכל פרק חדש שעומד בפתח.

===================

רוצה לתת מתנה של פעם בחיים?

רוצה להעניק הזדמנות שתביא למפנה בחייו של מישהו שקרוב ללבך?

המתנה המשמעותית ביותר בחיי שקיבלתי ליום הולדת הייתה חמישה מפגשים עם מאמנת אישית לחיים. המתנה הזו שינתה את חיי ופתחה בפני עולמות מופלאים.

לחבר/ה, לבן/בת משפחה או לבן/בת זוג – הצעות לחבילת מתנה של מפגשים עם מאמנת אישית לחיים.

לבחירתך כמה אפשרויות:

  • חבילת היכרות עם האימון האישי – 3 מפגשים
  • חבילה חלקית של אימון אישי – 5 מפגשים
  • חבילה שלמה של אימון אישי – 12 מפגשים
  • חבילה בהתאמה אישית לפי בקשתך

חברה בלשכת המאמנים בישראל

התגבר/י על ההיסוס והתקשר/י עוד היום


כתבות שונות

המפגש שלי עם האימון האישי לחיים

המפנה הגדול בחיי חל כשקיבלתי מתנה ליום הולדת חמישה מפגשים עם מאמנת אישית לחיים. היו לי התנגדות וחוסר אמון בכל צורה של טיפול בי; הרגשתי שאני הולכת לאיבוד. לא הצלחתי אפילו להגדיר איפה אני תקועה. ראיתי רק חומות סביבי. קינאתי בכל מי ומה שזז סביבי. רציתי רק לא להיות אני.  הסכמתי לנסות לנצל את ההזדמנות והלכתי למיכל ביאלקוביץ'.

המפגש עם מיכל – שלימים כיניתי אותה "הקוסמת שלי" – שינה את חיי. חמשת המפגשים הפכו להיות הכואבים, הקשים והמרתקים שהיו לי. הצלחתי להתחיל להגדיר לעצמי באיזה מקום בחיי אני נמצאת. הצלחתי לדמות את חיי לסבך של חוטים  שלא מצאתי את קצה החוט כדי להתחיל להתירו. בעזרת מיכל, התחלנו למצוא קצוות של חוטים, לזהות אותם, לבדוק אותם ולהתיר לאט ובעדינות את הפלונטר.

היום, לאחר כחמש עשרה שנים, אני יודעת שבעזרתה של מיכל קיבלתי את חיי, אותי. הבנתי גם שאני רוצה לעסוק באימון לחיים, בליווי אחרים במסע המרתק והמסעיר אל ההיכרות עם עצמם. אני מלווה את המתאמנים שלי בתהליך של היכרות מחודשת עם מי שהם, על יכולותיהם המופלאות החבויות ועל האישיות העשירה שמתגלה מתחת למעטה של כעסים, קנאוֹת, טענות כלפי העולם, רצון למצוא חן ומטענים כבדים אחרים שהם נושאים וצוברים יום יום על גבם כחטוטרת. אם נאסוף את כל המשא הכבד הזה וניתן לו צורה, ניווכח עד כמה הוא מצליח להסתיר לנו את הנוף, את המציאות של מי אנחנו באמת, איך אנו רוצים לחיות ולאן אנו רוצים להגיע. אני מהלכת עם המתאמנים בתוך הסבך, ובודקת איתם היטב את כל מה שמפריע בדרך, כדי לכבוש דרך חדשה שמובילה ליעד שהם מגדירים לעצמם. אני בודקת עם המתאמנים אם הם באמת מוכנים להיפרד מהגוש הזה ולראות את המציאות שלהם במצב של ראות טובה – בלי עננים.

האימון מאיר חלקים חבויים ואפלים, שלא ראו אור מזה זמן רב; האימון מזיז אותנו מהמקום שאנו תקועים בו למקום אחר, חדש, שממנו נשקף נוף אחר, ממנו ניתן לראות בבהירות לאן אנו רוצים להגיע; האימון בודק איפה אנחנו היום ומה ניתן לעשות (ותמיד ניתן לעשות משהו!) כדי להמשיך קדימה.

הצצה לחדר האימון האישי

בחדר האימון האישי נוצרת שפה מיוחדת למתאמן ולי. כמו שבכל משפחה יש מושגים שרק בני הבית מבינים, כך קורה גם בפגישות שלי עם המתאמנים. המושגים "מפגש תדמיות", "פמליה", "התקדמות עם הגב לכיוון המטרה" הם דוגמה למה שקרה במהלך פגישות אימון.

"מפגש תדמיות" – המושג נוצר כשמתאמן סיפר לי שהוא חושש לפגוש מכרים וקרובי משפחה, שמא ישאלו אותו מה הוא עושה היום, ולא תהיה לו תשובה מספיק טובה ומרשימה. שאלתי אותו מה לדעתו עושה היום קרוב משפחה מסוים שהוא חושש לפגוש אותו, והוא ענה שהוא חושב שהוא מצליח מאוד בעיסוקיו. ביקשתי אותו לדמיין תסריט שבו אותו קרוב משפחה נמצא כרגע במשבר קשה כמוהו, וגם הוא מתבייש להיראות, והנה הם נפגשים ברחוב ומספרים זה לזה ש"הכל בסדר", וממהרים להתרחק זה מזה, שכן כל אחד מהם חושב שהשני במצב הרבה יותר טוב ומצליח. למעשה מי שנפגשו הם שני קרובי משפחה שמחבבים האחד את השני ופעם אף היו מיודדים מאוד, ומזה זמן רב לא נפגשו, בגלל "המצב"… במפגש המקרי ביניהם כל אחד מהם הציג תדמית של מצליחן ובעצם לא הם נפגשו, אלא התדמיות שלהם. ייתכן שיכלו להיעזר זה בזה, וזה התפספס.

מהפגישה הזו יצאתי אני עם התובנה שכל כך הרבה אנשים בעצם לא באמת נפגשים ביניהם, למרות הבילויים המשותפים, כי הם עסוקים בתחזוקה שוטפת של התדמיות שלהם. הם שולחים את התדמית כנציג למפגש עם האנשים שהם מעריכים ומחבבים.

לכל אחד מאיתנו יש "פמליה" שמלווה אותו ומשתנה בהתאם למהלך חייו. ה"פמליה" מורכבת מהכישורים, מהחששות, מהכעסים, מהתדמית שיצרנו, מחוש ההומור, מהזיכרונות וכו'. השאלה היא אם אני מכירה את מרכיבי ה"פמליה" שלי, אם הם נמצאים שם מבחירתי, ומי מוביל את ה"פמליה" – האם זו אני? בפגישות האימון הבנו שכדי להוביל את ה"פמליה" שלי, אני צריכה להכיר כל אחד מהמרכיבים שלה. אני אמורה להוביל את ה"פמליה" בראש חץ, ולא לתת למישהו מה"פמליה" להשתלט ולהוביל. למשל, כשהביישנות, שהיא חלק מה"פמליה" שלי, משתלטת עליי, אני לא מעזה לקום ולהגיד משהו שחשוב לי להגיד. אם אכיר אותה היטב ואבקש אותה לשבת בצד רגע ולא להתערב, אוכל להשתלט על העניינים ולקום לדבר בכל פורום. בכל מצב אני אמורה לבחור את המרכיב מהפמליה שאיתו אוכל להתייעץ, לשלחו למקומו ולהמשיך להוביל קדימה. השאלה היא האם אני מובלת. ואם כן, מי מהפמליה מוביל כרגע? מי לקח פיקוד? האם אני עם כל ה"מיטלטלין" שלי הולכת קדימה, או נעה מצד לצד כמו ספינה ללא רב חובל? מי כאן הבוס על חיי?

"התקדמות עם הגב לכיוון המטרה" מתאמנת הביעה חששות מהליכה קדימה, למרות שהכירה בכישוריה. היא חששה שמא תיכשל שוב, שמא ההצלחה תשתלט עליה ותגרום לה לאיבוד פרופורציות ולגאוות יתר, כפי שכבר קרה בעבר, דבר שהפיל אותה אז. ביקשתי אותה לעמוד ולדַמוֹת שהיא מביטה אל העבר. ביקשתי אותה לתאר את הנוף שהיא רואה במבט אל העבר. היא תיארה נוף ירוק ושמש, שאותם מסתיר גוש אפור המורכב מהזיכרונות השליליים, מהפחדים ומהתסכול מכשלונות. אמרתי למתאמנת שממה שהיא תיארה אני רואה שהיא אכן מתקדמת לכיוון המטרה שתיארה לי, אלא שהיא הולכת כשגבה לכיוון המטרה, ומבטה מופנה לעבר החששות והזיכרונות השליליים. לכן התקדמותה איטית וכבדה. ביקשתי אותה שתִפנה לכיוון העתיד והמטרה שלה, ושאלתי מה היא רואה באופק לפניה. היא תיארה אוויר צלול, נוף ירוק ושמש, בית עם גג אדום ומשפחה חמה. שאלתי אותה אם היא מוכנה להתחיל להתקדם כשפניה קדימה ולהניח לגוש האפור להתרחק עם העבר ולהתפוגג. ביקשתי שתעיף מבט לאחור ותיפרד מהמראה הזה, וכך היא עשתה. היא אכן אמרה שהיא רואה את ה"גוש" מתרחק… המתאמנת הזו נמצאת כיום בתנופה של עשייה ופריחה והיא עסוקה באמת בריצה קדימה.


הכשרה מקצועית

קורס להכשרת מאמנים – מכון תובנות, ירושלים
בהנחיית שולי גרניט ורונית ליין-מקובקי

קורס שיטת העבודה של ביירון קייטי – ברכז פתח למחשבה
בהנחיית ד"ר אריק פלד

קורס מקוצר – הכרת NLP, בית שמואל ירושלים
בהנחיית ליז שובע

קורס אימון רפואי אינטגרטיבי – מכון M.C.I
בהנחיית שירי בן ארצי

בוגרת האקדמיה למוסיקה ומחול (מגמת מחול) ע"ש רובין בירושלים

חברה בלשכת המאמנים בישראל


משובים שקיבלתי

כתבה לי מתאמנת שלי:
דורית יקרה לי מאד,
אני רוצה להודות לך על המפגשים המרתקים שהיו לי איתך. הידע, המקצועיות, האמפתיה, יכולת ההקשבה, ההכלה והנחישות, הם שעושים אותך למאמנת מדהימה.
את התובנות, ואת השקפת החיים שלמדתי ממך, אקח איתי תמיד. הגעתי עם מחברת ריקה, במטרה לרשום את המטלות לפעם הבאה, ויצאתי עם מחברת גדושה של הבנות ושל ראייה, שעל אף ניסיון חיי, לא הייתי מגיעה אליהם, לולא הייתי מתאמנת אצלך. שינוי ושיפור איכות חייהם של רבים, לבטח, מסבים לך סיפוק רב.
אני מאחלת לך עוד שנים רבות של עבודה מבורכת ומקווה שהאור בו הארת את חייהם של אחרים, יחזור ויאיר את חייך בחזרה.
באהבה גדולה,
ש. (אפריל 2011)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ועוד ממתאמנת:

דורית היקרה,

מפגשי הקוצ'ינג שלנו הביאו אותי למודעות שמחשבות ופעולות שלי כלפי האנשים שאני  הכי אוהבת משדרות את ההיפך הגמור מהנתינה שאני מכוונת אליה. יחד איתך הארנו מחשבות, בדקנו רגשות וניסינו לראות איך אפשר לחשוב, להרגיש ולראות דברים מזוית אחרת, זוית המזמנת דברים חדשים. בתהליך הבנתי שאני מוקד השינוי  ויחד אתך אפשרתי לעצמי יותר קבלה ופחות שיפוטיות שבסופו של דבר מאפשרות הכלה רבה יותר של האחר. בעזרתך הצלחתי לשחרר מחשבות תוקעות ולהרגיש הקלה.

דורית, תודה לך על התהליך שנעשה ברגישות, בחוכמה, תוך אבחנה דקה וניסיון מקצועי.

ד., המתאמנת שהתמסרה לתהליך המעניין.

יוני–2011
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

דורית, רציתי לכתוב לך מה עשה האימון אצלך עבורי.

ברוח החג (פסח) כך אני מרגיש שהאימון הוציא אותי מעבדות לחירות; חירות מהשִעבוד לתדמית העצמית שלי בה הייתי שרוי.

המצב בו הגעתי לאימון היה כשאני בדיכאון, מתוסכל מקצועית, חסר ביטחון, ובבידוד חברתי

התחלנו לעבוד על בעיית הזהות המקצועית שלי, לא הייתי מאושר ממה שאני עושה וחיפשתי כיוונים אחרים בעזרתך. חשבנו שכדאי שאתחיל בפעילות כלשהי, כדי להיות אקטיבי כי זה עשוי לגרום תגובת שרשרת טובה ולהחזיר לי את התשוקה לעשייה שאיבדתי, וכך אכן קרה.

החיפוש בסופו גרם לי להשלים (או יותר נכון להתפייס) עם המקצוע בו אני עוסק, לקחת את הצדדים החיובים במקצוע, להבין שאני יכול למצוא את עצמי במקצוע הזה ולפתח כיוונים חדשים בתוך המקצוע.

הקמתי עסק מאפס, הרבה בזכות ההכוונה שלך וההשראה שנתת לי ואני מאושר בכך, אני בהחלט פורח.

בנוסף עזרת לי להתנתק במידה רבה מהמרוץ אחר סיפוק התדמית של עצמי, דבר אשר גרם לי להרס עצמי במידה רבה. גרמת לי להבין שאני לא צריך להיות מושלם ושעלי לנטרל את מחשבותיי על מה אחרים חושבים עליי.

כך גם התקדמתי בעשייה היצירתית שלי.

גרמת לי לעשות את מה שתמיד נמנעתי ממנו – להתמודד עם הקשיים לסגור פצעים פתוחים.

גרמת לי להבין את החשיבות של משפחתי בחיי.

על כל זאת אני מודה לך.

ר. (10.04.09)


מתנה לחיים, למי שאוהבים

רוצה לתת מתנה של פעם בחיים?

רוצה להעניק הזדמנות שתביא למפנה בחייו של מישהו שקרוב ללבך?

המתנה המשמעותית ביותר בחיי שקיבלתי ליום הולדת הייתה חמישה מפגשים עם מאמנת אישית לחיים. המתנה הזו שינתה את חיי.

לחבר/ה, לבן/בת משפחה או לבן/בת זוג – הצעות לחבילת מתנה של מפגשים עם מאמנת אישית לחיים.

לבחירתך כמה אפשרויות:

  • חבילת היכרות עם האימון האישי – 3 מפגשים
  • חבילה חלקית של אימון אישי – 5 מפגשים
  • חבילה שלמה של אימון אישי – 12 מפגשים
  • חבילה בהתאמה אישית לפי בקשתך
  • דורית לוינגר

    אזור המרכז,בת ים
    054-4210687
    doritgle@gmail.com

קטגוריות כרטיסי ביקור