משרד עורכי דין אביבית מוסקוביץ -עורכת דין משפחה וגירושין

משרד עורכי הדין ונוטריון אביבית מוסקוביץ מתמחה בדיני משפחה,  ובדיני גירושין.

המשרד מספק ייצוג משפטי למגוון לקוחותיו, תוך שימוש בכישוריהם המקצועיים של עורכי הדין שבמשרד, ותוך תפיסה רחבה והומאנית של טיפול המשפטי לו זכאי הלקוח.
המשרד עוסק גם ב: דיני ממון והסדרי ממון בעת גירושין, ענייני צוואה, דיני ירושה וניהול עיזבונות, תביעות מזונות בעת גירושין, יחסי ממון והסכמי ממון בגירושין, מעמד אישי, אלימות במשפחה, נישואים אזרחיים, אימוץ ומשמורת,  חטיפות ילדים, קטינים ואבהות, פונדקאות, ומשמורת ילדים לאחר גירושין.

משרד עורכי דין אביבית מוסקוביץ -צור קשר

ליצירת קשר עם אביבית מוסקוביץ המתמחה בדיני משפחה, דיני גירושין וממון  התקשרו לטלפון 03-6133995

כתובת המשרד: מצדה 9, (מגדל ב.ס.ר 3) בני ברק

פירוק של משפחה בתהליך גירושין

 

משפחההליכה לקראת פירוק של משפחה הינה לרוב רגע מלא בהיסוסים וקשיים. לאחר שהתקבלה ההחלטה צריך לקחת אוויר עמוק ולהתחיל להתכונן לתהליך הגירושים. ישנם מספר דברים שכדאי להכין לפני שמתחילים הליכי הגירושים רשמיים. הכנות אלו חשובות במיוחד כאשר ישנו חשש לאי שיתוף פעולה וניסיונות הונאה של בן או בת הזוג במהלך הליכי גירושין אשר יגרום לו או לה להעלים מסמכים חשובים לפני פניה אל בית משפט.

 

הזכויות הכספיות

לפני שאתם מכריזים על הליכי גירושין הכינו את כל המסמכים המעידים על ההון המשותף שלכם. בין מסמכים אלו הכינו את פרטי חשבונות הבנק ופרטי מצב החשבונות העדכניים ביותר. הכינו תלושי משכורת ועדויות על קרנות פנסיה, השקעות משותפות, טופס פתיחת כספת וכל מסמך אחר שיעיד על הון הנמצא בבעלות משותפת או בבעלות אחד מבני הזוג.

 

חלוקת הרכוש

הכינו את כל המסמכים המעידים על הרכוש המשותף שלכם, חשוב לחפש מסמכים בעלי אסמכתא משפטית. הכינו מסמך מלשכת המקרקעין המעיד על בעלותכם על הבית או מסמכים מן הבנק המעידים על ההשקעה בבית במקרה והבית אינו רשום על שם בני הזוג. הביאו את דוח תשלום המשכנתא העדכני ביותר. הכינו רשימה של כל הרכוש החשוב שנמצא בבית הכולל רהיטים, מוצרי חשמל ודברים נוספים בעלי ערך והשיגו גורם חיצוני אובייקטיבי שיוכל לחתום על רשימה זאת. אם יש לכם ביטוח דירה ייתכן שיש רשימה כזאת בידי חברת הביטוח שחתומה על ידי נציג חברת הביטוח.

 

מה עוסים עם העסק

אם יש בידכם עסק משותף או שיש בבעלות אחד מבני הזוג עסק מומלץ להמציא טפסים המעידים על מצב החשבונות של העסק, על ההשקעות, ההכנסות והמניות הקשורות בעסק. לאחר שתתחילו הליכי גירושין, ייתכן ויהיו אלה המסמכים ש"ייעלמו" הכי מהר.

 

דיני המזונות

גובה דמי המזונות שיתקבל תלוי בהכנסות החודשיות ובהוצאות של בני הזוג ולכן חשוב לשמור תלושי משכורת וכל קבלה או דוח שיעיד על הוצאות. מומלץ להביא מסמכים שיעידו על: הוצאות חינוך, חוגים וקייטנות של הילדים, תשלומים שונים כגון ארנונה וחשמל, קבלות על רכישות וקניות מהחודשיים האחרונים וכל דבר נוסף שמעיד על גובה ההוצאות שלכם.

 

פנייה לרבנות

הליכי גירושין ברבנות יותר סבוכים וחובת ההוכחה בהם יותר גבוהה. לכן מומלץ להיעזר בכל מסמך שיעיד על עילה לגירושין כגון דוח של חוקר פרטי על בגידה, דוח של לשכת הרווחה על אלימות וכד'. ניצן גם להעזר במשרד של טוען רבני המסייע להתנהל מול בית הדין הרבני.
 

תוכן עניינים

קטגוריות כרטיסי ביקור