עבודות גובה בצפון, ניקוי מעטפת בניינים

 

שירותי ניקוי למעטפת החיצונית של בניינים, וכן עבודות גובה, עבודות סנפלינג ועוד

 

ניקוי מעטפת בניינים חיזוק שיש ואבן במעטפת
בסיום בניית בניין מגורים גבוה יש לבצע ניקוי יסודי של מעטפת הבניין על מנת להסיר שאריות אבק, דבקים, חומרי מילוי ואיטום וכדי לחזק אריחים רופפים. מלאכת הניקוי חשובה גם כדי להעניק מראה טבעי, בוהק ומרשים לבניין לפני אכלוסו או כדי לחדש את חזית הבניין הקיים. ניקוי מעטפת בניינים כולל חיזוק אריחי שיש ואבן כדי לשמור על סביבה בטוחה וכדי להימנע מנפילת אריחים על ראשם של עוברי אורח ודיירים המתגוררים או עובדים במבנה. את העבודה יש להפקיד בידי חברה מקצועית המתמחה בניקוי ותיקון קירות בניינים גבוהים ובחיזוק או תיקון והחלפת אריחי שיש ואבן במעטפת הבניין.

עבודה מורכבת ואחראית

עבודות ניקוי מעטפת בניינים דורשות ניסיון עשיר, ידע רב וציוד מקצועי. בהתאם לגובה הבניין יש להכין את הציוד הנדרש לניקוי ותיקון קירות בניינים ולחיזוק אריחי השיש או האבן הטבעית. לבניינים נמוכים עד לגובה 4-5 קומות ניתן להכין קונסטרוקציה כדי לאפשר לעובדים לפעול במהירות ולטפס בקלות בין הקומות וכדי להניח את הציוד והחומרים הנדרשים לעבודה. עם זאת, כאשר חברה מקצועית בתחום ניקוי ותיקון קירות נדרשת לבצע פרויקט בבניין מגורים או בבניין משרדים גבוה יש לבצע את העבודה בעזרת צוות סנפלינג מקצועי או בעזרת מנופים ייעודיים.

ניקוי ותיקון קירות חיצוניים בסיום עבודת הבנייה

חשוב לדעת כי לאחר סיום עבודות הבנייה להקמת בנייני מגורים או בנייני משרדים גבוהים יש לבצע ניקוי יסודי של מעטפת המבנה. הניקוי נדרש מאחר ובסיום עבודות הבנייה נותר אבק רב על מעטפת הקירות ויש הצטברות שומנים וחומרי בנייה שונים. באמצעות שטיפה יסודית של הקירות החיצוניים ניתן לחדש את המראה של הקיר, במיוחד כאשר מחפים את הקירות החיצוניים באמצעות אריחי שיש ואבן. ניקוי והברקת אריחי שיש ואבן מעניקים את המראה היוקרתי לבניין ומאפשרים לדיירים העומדים לאכלס את המבנה ליהנות ממראה אלגנטי ומפואר וליהנות מאיכות חיים גבוהה. במהלך עבודות התחזוקה בודקים האם יש אריחי שיש ואבן רופפים ומחזקים אותם למקום כדי להבטיח את שלומם של הדיירים ועוברי האורח.

לאתר המספק מידע על עבודות בגובה ואיטום בניינים

קטגוריות כרטיסי ביקור