סמדר הופמן – ארומתרפיה וקוסמטיקה הוליסטית – תל מונד

מומחית לארומתרפיה& קוסמטיקה הוליסטית

טיפולים לגוף ולנפש במגוון שיטות: טיפולי פנים, פרחי באך, נרות הופי והילינג. ייעוץ וטיפול במגוון בעיות בריאותיות רוקחת מוצרים קוסמטיים ובריאותיים בהתאמה אישית. לייעוץ ראשוני ותיאום תורים במייל או בטלפון


אודות ומכתבי תודה

סמדר הופמן מומחית לארומתרפיה וקוסמטיקה הוליסטית, בוגרת ביה”ס לארומתרפיה של חיים שלוס (ארומתרפיה מעשית, ארומתרפיה קלינית ומשתלמת באופן קבוע בפאנלים בתחום הארומתרפיה 1989-2011 )

בוגרת ביה”ס לקוסמטיקה של מועדון לאישה (1988-1989)

  • לימודי קורס פרחי באך
  • לימודי תטא הילינג
  • לימודי EMF
  • לימודי שיטות הילינג שונות

בעלת ידע וניסיון עשירים מזה 21 שנים, מרצה לקהלים שונים (ילדים ומבוגרים, ערבי נשים, חברות הייטק).

סמדר הופמן תושבת תל-מונד משלבת בעבודתה כקוסמטיקאית, איבחון וייעוץ הנלווים לטיפול על ידי פרחי באך, שמנים אתריים, תמציות אם ואיבחון אנרגטי.

טיפולי ארומתרפיה הנפרדים מהטיפולים הקוסמטיים כוללים; איבחון, ייעוץ ורקיחת המוצרים בהתאם לבעיה , (כולל בעיות של טפילים אצל כלבים).

כמו כן, איבחון וטיפול בפרחי באך טיפול בנרות הופי טיפולים אנרגטיים לפתיחת צאקרות, ניקוי אנרגטי לבית ולגוף, הסרת חסימות..

—————————————————-

מכתבי תודה

 

גילית סטודיו לפלדנקרייז – 19.10.1010

חוויה נפלאה ויוצאת דופן.

טיפול פנים נעים ביותר, ריחני ומלא אהבה. בנוסף לטיפול הפנים, סמדר מעניקה טיפול עוצמתי בצורה יוצאת דופן של ניקוי צ'אקרות. רוצו לחוות.

ג'ודי מאודובניק – 2.11.2010

ברצוננו להודות לך שוב על ההרצאה המדהימה והערב הנפלא. גילינו שאת לא רק בעלת ידע נרחב בארומתרפיה, אלא גם אישה מעניינת. מאוד רצינית, בעלת ביטחון וחום רב שמשדרת אהבה לכל מי שבסביבה.

ארז פיגלש – מאמן לחיים 3.11.2010 כשהולכים למקצוענים יש תוצאות

סיפרתי לסמדר כבדרך אגב שיש לי כאבים בכתף בגלל תנועה לא נכונה שעשיתי מתוך שינה יומיים קודם. תוך שניות שלפה בקבוקון עם שמן שרקחה, אך בבקבוק נותרו מספר טיפות. סמדר הסבירה לי מה לעשות כשאגיע הביתה ושזה אמור לתת מענה זמני.

חברים- זה נתן מענה קבוע. השתמשתי במעט השמן שהיה בבקבוק והכאבים חלפו עברו – ולא חזרו. זה היה לפני שבוע וחצי.

סמדר מקצועית ומקצוענית – אני ממליץ.

דר' אורנה אדניה ה- וטרנירית 10.4.2010

תודה מבונו.

תודה על השמן הארומתרפי נגד פרעושים וקרציות. יש לו גם ריח טוב.

תקווה מהבד – צלמת 12.10.2010

קבעתי עם סמדר טיפול פנים על בסיס שמנים. בתור מישהו מאוד רגישה היא הבטיחה לי שנבדוק לאט לאט איזה שמן מתאים לי. ברוגע ובשלוה עברנו אחד אחד ומצאנו. הטיפול עובר בשקט וללא כאבים בניגוד לטיפולים הרגילים. סמדר קשובה, עדינה ועוטפת.

ממליצה בחום


משהו אישי

הבעיה שהפכה מתנה

בבית סבתי ובבית הורי מרבית הפתרונות לתחלואינו השונים נמצאו במקורות הצמחיים: דלקות אוזניים נפתרו על ידי כתישת שום, חימום בשמן זית, סינונו וטיפטופו אל תוך האוזן. חיזוק השיער נעשה על ידי השרייה בחליטות הדס שנקטף בחצר. נקעים נחבשו על ידי תערובות צמחים שנכתשו, הכנת בצק מקמח ומים ומעל תחבושת. יבלות נעלמו לאחר קטיף תאנים או עליהן והנחת הנוזל הלבן על היבלת עצמה…

עולם הצמחים נראה קסום בעיני.

בבגרותי – עבדתי ברפת הקיבוץ, שם נדבקתי במחלת הפה והטלפיים שהסתבכה וגרמה לזיהום בדם ובנוסף שינויים הורמונאליים גרמו ליצירת פצעים בכל חלקי הגוף. כמויות האנטיביוטיקה והרואקוטן לא עזרו.
לעולם הקוסמטיקה הגעתי מתוך רצון קודם כל לעזור לעצמי.
סיימתי את לימודי הקוסמטיקה בידיעה שמשהו מהותי ואמיתי חסר בטיפולים הקוסמטיים הקונבנציונאליים. משהו שישפיע באמת.

כשהתלמיד מחפש המורה מגיע

מספר חודשים לאחר שסיימתי את לימודי הקוסמטיקה מצאתי את המורה שלי – חיים שלוס, מדריך לחיים ומורה לארומתרפיה.
ארומתרפיה היא דרך חיים המאפשרת לנו להתייחס אל האדם כאל מכלול ולטפל בגוף ובנפש, בהתייחסות עמוקה וכוללת, אל בעיות שונות ולא לסימפטומים בלבד.
הפעם הבנתי שניתן לעסוק בקוסמטיקה אחרת – כזאת שתאפשר לטפל באדם, בסימפטומים החיצוניים על ידי טיפול וניקוי פנימי: פיזי ונפשי בעזרת שמנים אתריים, תמציות אם, פרחי באך והילינג.
כעבור שנה מהיום שנחשפתי לשיטה; הזיהום בדם חלף, אוזנתי הורמונאלית וחזרתי לתיפקוד רגיל.

מבחינתי זוהי מתנה לחיים

כיום 20 שנה אחרי אני עוסקת בארומתרפיה ובקוסמטיקה הוליסטית ומשלבת שיטות שונות.
את המתנה הזאת אשמח לחלוק איתכם.


מאמרים וטיפים

מהי ארומתרפיה?

 

                 מהי ארומתרפיה?

ארומתרפיה – מילה הנחלקת לשניים: ארומה=ריח ותרפיה= ריפוי. כלומר ריפוי על ידי ריח.

ארומתרפיה היא שיטת ריפוי עתיקה מאוד שהחלה לפני כ- 6,000 שנה ומבוססת על שמנים אתריים = נדיפים.

כבר בתנ"ך ולאורך ההיסטוריה כולה מוזכרת השיטה בכתבים עתיקים של תרבויות שונות כמו: מצרים, יוון רומא לשימושים שונים, החל משימוש בשמנים לצרכים קוסמטיים, חניטת גופות מלכים, טיהור מקדשים העלאת עולות ועד לריפוי גופני ונפשי. השמנים האתריים הם תמציות צמחים, פרחים , עצים ועשבים שמופקים במספר דרכים שונות כמו סחיטה וזיקוק, שמבטיחות שבסוף המוצר יכיל ריכוז גבוה של חומרים הפעילים בהם. ריכוזיות החומר הופכת את שיטת הריפוי הזאת ליעילה ופעילה מאוד.                     תפקיד השמנים בצמחים להגן על הצמח על מנת שיוכל לשרוד.גם אנו משתמשים בשמנים לאותן מטרות. תכונות הריפוי של תמציות השמנים ותהליך העיסוי תורמים להרפיה, מקלים על נדודי שינה, תסמונת קדם – מחזור, בעיות עור ולמעשה כמעט כל בעיה בגוף האדם.  בעיקרון , שמן אתרי לא יכול לבוא במגע ישיר עם העור, ויש לערבב אותו במוליך של שמן צמחי כמו: שמן זית, שקדים או עם חד סוכרים כגון דבש.  השמן האתרי חודר דרך העור בעיסוי או בהרחה אל מחזור הדם, החלקיקים הקטנים של השמן מגיעים לאזורים שזקוקים לריפוי ותמיכה וכך השמן עוזר לגוף הפיזי באופן טבעי לרפא את עצמו. הנפש מגיבה לריח בתחושה, בזיכרון וברגש וכשהגוף הפיזי והרגש מאוזנים, המערכת החיצונית שלנו עולה ומתחזקת. ידוע בוודאות כי עם חדירת השמנים לגוף לא נשארים משקעים וכי השמנים נשטפים החוצה דרך מערכות ההפרשה של הגוף לאחר שתייה של כ- 5 כוסות מים. השימוש בשמנים חייב להיעשות בצורה נכונה ובהנחיה על ידי מי שהתמחה בנושא על מנת למנוע תופעות לוואי לא רצויות.

בריאות וחיים נפלאים

סמדר

***

סופספארי – הפתרון לטיפול ומניעת כינים

 

סופספארי – הפתרון לטיפול ומניעת כינים

הפעם החלטתי לשתף אתכן "בחוויות " מהבית.

לפני כחודשיים הגיעו לביתנו אורחים די מפוקפקים, חוויה, שאני מבינה שאינה פוסחת כמעט על אף בית בישראל.

כולנו מכירים את מרבית החומרים הכימיים האגרסיביים הקיימים בשוק לטיפול בכינים. אלה הם חומרים המכילים חומרי הדברה כימיים כחומר פעיל.

מרביתנו מודעים לנזקים של חומרים אלה ובכל הנוגע למזון, סבונים וכו', אנחנו משתדלות להאכיל את הצאצאים במזון מזין ובריא ולקנות מוצרים המכילים כמה שפחות רעלנים, אך משום מה בנוגע לחרקים הקטנים הללו, מרביתנו לובשות את בגדי הנינג'ה שלנו ויוצאות להתקפת נגד קטלנית שלא תאפשר לאף אחת "מהנחמות" להתנחל בביתנו.

ממחקרים שנעשו לגבי עמידות הכינים למוצרים שונים, הוכח כי הכינים פיתחו עמידות למרבית הכימיקאלים שאמורים להילחם בהן. הן מתמודדות מולם בהצלחה רבה ואף התפתחו זנים עמידים יותר של כינים.

כיני הראש ניזונות מהדם שהן מוצצות מהקרקפת ולכן הן נראות אדמדמות חומות. רוב הכינים הינן נקבות שממשיכות את ההתרבות לאחר הזדווגות פעם אחת בחייהן עם זכר. הן יכולות להטיל כ- 10 ביצים בכל יום, והביצים בוקעות כעבור 7 ימים.

הכינים אינן שורדות אם אינן נצמדות לראש אדם ולכן ניתן בזמן הטיפול להרתיח את המצעים, או פשוט לאטום את המצעים בשקית ניילון למספר ימים, הכינים פשוט יתייבשו וימותו.

הכינים מעדיפות שיער נקי, אין להן כנפיים ולכן אינן עפות מראש אל ראש. הן עוברות בזחילה בין הראשים ודרך שימוש בכלים נגועים, כמו מברשת שיער, בגדים, מצעים וכו'.

הן אינן בוחלות בקרקפת עם שיער צבוע ולכן אין זה פתרון יעיל.

אז מה אנחנו כן יכולות לעשות ע"מ לא להרעיל, לשרוף או לקלף את קרקפת ילדנו ולעיתים את ראשנו שלנו??

שימוש בשמנים אתריים ושמנים צמחיים, הוא פתרון בדוק, יעיל ואמין שהוכח כמטפל ומונע הידבקות בכינים :סופספארי

תפקידם של השמנים בעצים ובפרחים להגן על הצמח מפני מחלות ולדחות מזיקים שונים. שמנים אתריים מכילים חומרים פעילים בריכוז גבוה שחלקם מסוגלים לקטול חיידקים, טפילים, וירוסים, פטריות וגם כינים.

תערובת סופספארי מכילה כ- 8 שמנים אתריים שונים הידועים כקוטלי חרקים כמו רוזמרין (שכולם מכירים), לבנדר, אקליפטוס, עץ התה , גרניום וכו'.

קוקטייל של מספר שמנים אתריים יעיל יותר מהשימוש בכל שמן בנפרד וכולם נמהלים בשמן שקדים ושמן גזר שמותירים ריח נפלא על השיער.

שימוש בסוספארי כטיפול בכינים קיימות:

הספגת הקרקפת בשמנים

כיסוי הראש בכובע אמבט (פלסטיק) כשעתיים על מנת לאטום אותן עם הריח ולהרוג אותן.

חפיפה  רצוי עם שמפו ללא SLS , במידה ואין , כל שמפו אחר יעשה את העבודה

מריחת מרכך וסירוק במסרק כינים צפוף מתכתי.

להכין תערובת המורכבת מ 1/3 חומץ, 2/3 מים ובעזרת כריות האצבעות להרטיב את הקרקפת עם תערובת החומץ. השיער ישאר מבריק והחומץ יתאדה.

לחזור על הסירוק לפחות עוד 4 פעמים במרווחים של 48 שעות. ניתן לישון עם תערובת השמנים , השיער יראה בריא ומבריק למחרת.

למניעת כינים:

למרוח מתערובת הסופספארי 2 טיפות בקו המצח והשיער, 2 טיפות באזור העורף, 2 טיפות מאחורי האוזניים ו- 2 טיפות בקודקוד. הדבר יבטיח שיער נקי ומבריק.

שאלה שנשאלה על ידי אחת הלקוחות:

האם ניתן למרוח שמן רוזמרין נקי על הראש??

לא מומלץ. שמן רוזמרין מכיל חומרים פעילים חריפים כמו קמפור – הידוע כבעל השפעה רעילה על מערכת העצבים וחומרים נוספים שבשימוש נקי (ללא מהילה נכונה בשמני נשא) הוא עלול לגרום להתקפי אפילפסיה ואף להרעלות.

אין להסיק מכך שהשמן פסול. בשימוש נכון רוזמרין הוא אחד השמנים היותר יעילים לפתרון בעיות רבות, אך זה בפרק אחר במאמר אחר.

להזמנת סופספארי ניתן לפנות אל:

סמדר הופמן  טל': 054-4524565

ארומתרפיסטית קוסמטיקאית מוסמכת

פרחי באך, נרות הופי, הילינג

בריאות, אהבה וראש נקי,

סמדר

***

שמן עץ התה

 

שמן עץ התה

לאחרונה  הסתבר  כי הביקוש לשמן עץ התה הולך וגובר וכי אנשים שונים משתמשים בו כשמן "מציל" כמעט לכל תופעה.

שאלה שנשאלה על ידי אחת מלקוחותי : האם כדאי להשתמש בשמן עץ התה לריפוי דלקת חניכיים?

מספר עובדות השופכות אור לגבי שימוש מושכל בשמן עץ התה:

שמן עץ התה הוא אכן שמן מאוד יעיל. הוא נלחם בכל שלושת הקטגוריות של האורגניזמים: בקטריות, חיידקים ונבגי פטריות. לגבי פטריות אני מסווגת את דברי מכיוון שמריחת שמן עץ התה לבד על הפטריה לא יבטל או ירפא אותה לחלוטין, אלא ירגיע את המקום בלבד. לכאורה נדמה שהפטריה עוברת, אך היא רק נמצאת במצב רדום.

השמן מכיל חומר פעיל שהוא אנטי דלקתי וניתן להשתמש בו במקרים של זיהומים קשים  כעזרה ראשונה , אך לא רצוי להשתמש בו באופן קבוע בהנחה על העור וגם לא רצוי למרוח אותו ישירות על החניכיים במקרה של דלקת חניכיים. בתוך הפה מצויים כלי דם רבים ולכן השמן חודר ישירות לדם (הוא לא מיועד לבליעה) גם אם בפועל אנחנו יורקים ,כעבור זמן מה את שארית הרוק והשמן שהצטברו בפה.

מה כן ניתן לעשות במקרים של אפטות ודלקות חניכיים: רצוי לקחת חצי כוס מים עם מעט מלח לטפטף כ- 3-4 טיפות שמן עץ התה לתוך הכוס ולגרגר.

חשוב מאוד לגבי שמן זה ולגבי שמנים אתריים בכלל: אסור לערבב שמנים אתריים עם חומרים קונבנציונאליים. עירבוב של השניים יכול ליצור אלרגיות ובנוסף השמנים האתריים הופכים להיות נשאים של חומרי השימור, הצבע והריח הכימיים,ישירות למחזור הדם שלנו וליצור משקעים בכבד.

שמן עץ התה ממריץ את המערכת החיסונית ומגדיל את כושרו של הגוף להתנגד לאורגניזמים מסויימים, בעיקר כשמדובר באנשים עם נטיה לפתח דלקות שונות עם יכולת החלמה איטית.

הוא טוב נגד הצטננויות, שפעות ומחלות ילדות מידבקות במידה ומוסיפים אותו למים באמבט (3 – 4 טיפות באמבט של מבוגר)  כבר עם הסימנים הראשונים לתחילת המחלה. הוא גורם להזעה מוגברת שיוצרת מלחמה של הגוף בנגיף. יתכן והשפעת לא תתפתח, אך אם זה לא יקרה, מידת החומרה שלה תפחת.

יעיל במקרים של יבלות : לטפטף טיפה על מרכז היבלות ולכסות בפלסטר. תהליך היעלמות היבלת ייקח מספר שבועות , אך התוצאות יעילות.

יעיל במקרים של ניתוחים: ניתן לעשות אמבטיות עם שמן עץ התה מספר שבועות לפני הניתוח, או להכניסו לתערובת שמנים ( צמחיים ושמנים אתריים אחרים) בעיסוי. זה מחזק את המערכת החיסונית ועוזר לגוף להחלים מהר יותר. ניתן להמשיך את העיסויים עם השמן גם לאחר הניתוח, חשוב לא לגעת במקום שנותח.

את שמן עץ התה  אני מוהלת גם בתמיסות או קרמים המיועדים לטיפול בפצעי בגרות והוא טוב לשימוש גם במקרים של פצעונים המופיעים אצל נשים מסביב לאף ועל הסנטר בימים שלפני המחזור.

טוב למהול אותו גם בתרסיסים המיועדים למניעת מחלות מידבקות ולטיהור החדר.

הגישה השמרנית טוענת שאסור לטפטף שמן עץ התה ישירות על העור.

אני טוענת שכל מקרה לגופו.

לפני השימוש בכלל בשמנים אתריים חשוב להיוועץ בארומתרפיסט מוסמך.

 כל הנאמר כאן הוא בגדר המלצה בלבד ואינו מחליף איבחון רופא.

שבוע נפלא והרבה בריאות

 

סמדר הופמן

קוסמטיקאית, ארומתרפיסטית  בכירה

ייעוץ וטיפול במגוון בעיות רפואיות,

רוקחת מוצרים בהתאמה אישית.

פרחי באך, נרות הופי והילינג

 

054-4524565

***

החיים יפים – פרחי באך לתמיכה ואיזון רגשי

 

החיים יפים                                       
"גל שוטף את העולם                         
חום הולך ונעלם
צחוק מאיר את השמיים
מזכיר שהמשחק נמשך                 
והחיים יפים כל כך..
                                              
עם הקסם שבלב
בוא נשכח את הכאב,
רק עוד רגע ובינתיים
נזכור שהמשחק נמשך
והחיים יפים כל כך…"

מילים:אחינועם ניני וגיל דור.  לחן: ניקולה פיובאני

יקרים

לקראת השנה האזרחית החדשה אחרוג ממנהגי והפעם לא אכתוב על השמנים האתריים, אלא דווקא על תמציות פרחי הבאך. אני מוצאת שסימבולית זהו זמן נפלא לשינויים והתחלת דברים חדשים בחיינו.

החיים באמת נפלאים !

האם אנחנו מודעים לכך? כמה תשומת לב אנחנו משקיעים בכל רגע העובר בחיינו? האם אנחנו מרוכזים ביצירה המופלאה הקרויה חיינו? האם אנחנו עירניים למתחולל מסביבנו?

פעמים רבות אנחנו מבצעים פעולות שונות במהלך היום, החל מהפעולות הפשוטות המתבצעות בבית כמו: הכנת כריכים, שטיפת כלים, קיפול כביסה וכו' ועד הליכה למקום העבודה, פגישה עיסקית, נוכחות בחיי ילדנו…

לא פעם קורה לנו שאנחנו לא נוכחים לחלוטין במקום הפיזי ובעשייה המתבצעת באותו רגע. מחשבותינו נודדות למקומות אחרים לחלוטין, הדאגות ולחצי היומיום משתלטים ולמעשה הכלי שבו אנחנו משתמשים–   גופנו – נחלק לשלושה חלקים: הראש, השכל, ההיגיון שמצוי במקום אחד, הרגש ,הנשמה מצויה במקום אחר לחלוטין והידיים שפועלות בצורה טכנית בלבד ומבצעות את המוטל עלינו ברגע זה.

האם חלוקה זו של עצמנו יכולה להביא למילוי משימות בצורה הטובה והיעילה ביותר??   בוודאי שלא.

לכן , חשובה עבור כולנו הנוכחות.  להיות נוכחים בהוויה כולה ולא רק בעשייה. שלא נחשב "כסוס היוצא למלחמה" – עיניו מכוסות, הוא רץ ושועט קדימה , דוהר ובועט, אינו חש דבר, האדרנלין ממלא אותו ובסוף המלחמה נופל ומת.

עלינו להיות עירניים בכל דקה בחיינו: למרות חשבון הבנק, מצב הילדים, העומס בעבודה ועוד מיליון סיבות אחרות שנקראות לחץ החיים.

הרי דאגה מיותרת לדברים שנעשו בעבר, או שיקרו בעתיד לא יתרמו לכוחו של הרגע הזה וההפסד שלנו יהיה כפול: לא נוכל לשנות את העבר ,ייסורי המצפון והחרטות לא יתרמו לעניין. לא נוכל לדעת את העתיד, נבצע השערות בלבד לגביו ומתוך אלה גם לא נחיה עכשיו, ברגע זה, בשניה שחלפה ולא תשוב.

כיצד פרחי באך יכולים לתמוך בנוכחות העכשווית, בעירנות, בתשומת הלב שאנחנו מעניקות לחווית הרגעים אותם אנחנו חוות?

פרחי באך הינן תמציות פרחים העובדות על התדרים שאנחנו משדרים. כשאנחנו מדברים על תדרים , חישבו על מכשיר רדיו שבסיבוב הכפתור אנחנו מנסים לכוון לתדר מסויים – תחנת רדיו מסויימת. בין התחנות נשמעים צלילים צורמים שאינם מאפשרים לצלילים הנקיים של השיר להתנגן.

פרחי באך מאפשרים לנו להגיע לאותם צלילים נקיים, על ידי איזונם.

איזון כל אותן תחושות פחד, כעס , תלותיות, חוסר סבלנות, מחשבות טורדניות והתמכרויות שונות… מדובר ב- 38 מצבים רגשיים הקיימים בכולנו והשאלה היא, איזה מאותם מצבים נמצא כרגע בחיינו בחוסר איזון – מציף ומנהל את חיינו??

זהו כלי יעיל להסרת הפחד מליבכם, להתרכזות ברגע הנוכחי, לחיות חיים מלאים ואוהבים בתוך הדבר הנפלא שנקרא החיים שלכם.

שנה אזרחית נפלאה

אהבה רבה.

***

וולנטיין נגמר והאהבה נותרת…

ספר על אהבה ותערובת שמנים ארומטיים לעיסוי שני בני הזוג יעשו את ההבדל

מהי אהבה?

אהבה היא כימיה. משהו שם במוח זז וגורם לנו דווקא להתאהב בבחור/ה מסוימים ולא באחרים.

קוקטייל האהבה כולל בין היתר את האנדורפינים, אוקסיטוצין, וואזופרסין.

האנדורפינים גורמים לתחושת אופוריה, אהבה מתמשכת.

אוקסיטוצין וואזופרסין גורמים לתחושת נאמנות, שייכות ושמחה.

כל ההורמונים מנוהלים על ידי איברים פיזיים כמו בלוטת יתרת המח, לכן פיזית האהבה נולדת במח ולא בלב.

עוצמת המשיכה המינית משתנה עם השנים, היא שונה בין נשים לגברים וגם היא מנוהלת על ידי ההורמונים הפועלים בגופנו (טסטוסטרון). אך מכיוון שאינני רוצה להיות "הורסת מסיבות" , האם זה באמת משנה אם מדובר בכימיה או ברגש, בראש או בלב ?? כשאנחנו מאוהבות כל הגוף והנפש מעורבים, אנחנו חשות כל חלק בגופינו, והלב…. עובד שעות נוספות.

מלבד זאת אהבה איננה רק כלפי בן הזוג השני. אהבה בכלל – מתבטאת כלפי ילדים (תשאלו כמעט כל אישה בהריון ונשים מניקות. תחושת התכווצות הרחם בשעת יניקת השד משחררת הורמונים כמו בזמן אורגזמה), חברים, הטבע , החיים ולכן אנחנו יכולות להחליט   (וזה כן מתקשר למוח והפעלתו) , שאנחנו אוהבות  – אוהבות את עצמנו את חיינו את הסובבים אותנו.

הרי ללא אהבה וללא מגע לא נוכל לחיות, החל מיומנו הראשון ועד יומנו האחרון. ללא סם החיים הזה נחוש אומללות (הוכח במחקרים).

מכיוון שאנחנו בכל זאת ביום האהבה ואם יום זה  או כל יום אחר ,מעורר בכן איזשהי השתוקקות לבן הזוג, החבר , החברה, אמליץ לכן שני דברים:

1. בחלק הרוחני: (ציטוט מתוך הספר)

 "האהבה היא הפרח היחיד,

הצומח ומלבלב בכל עונות השנה"

(חליל ג'ובראן)

ספרון כיס מקסים בעיני להעניק לבן/בת הזוג ושמו

"כל מה שרציתי לומר זה…

אני אוהב אותך"

אסטרולוג הוצאה לאור בע"מ

ספרון זה מכיל הרבה מאוד אימרות, קטעי שירים, ומשפטי אהבה שכולם לקוחים מתוך מחזות, שיר השירים, שירי אהבה וכו'. ניתן להשיג בכל חנויות הספרים.

2 . בחלק הפיזי בחשיבה על המגע;

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו והוא קולט יותר מידע על פעילות תחושתית ומינית מאשר כל איבר אחר בגופנו. דבר  זה יוצר מגע גופני קסום, עקב ריבוי כלי הדם וקצות העצבים בחלקים שונים בגופנו כמו:  הראש, הצוואר,שפתיים, כפות הידיים והאצבעות וכפות הרגליים והבהונות.

אני ממליצה על תערובות שמנים: אפרודיזיאק, ורומנטיק המכילות שמנים אתריים טהורים בעלי ניחוח נפלא, יכולת לגרות את קצות העצבים והגברת החשק המיני של שני בני הזוג כמו; האילנג אילנג, סנדלווד, יסמין, ורדים, לבנדר…

השמנים מפיגי מתח ומעוררים מינית ולכן תערובות אלה יכולות לשמש את שני בני הזוג במריחה ועיסוי על פני איברים שונים בגוף, כולל האיברים האינטימיים.

את תערובות השמנים ניתן להשיג אצל סמדר הופמן .

חיים מלאי אהבה

http://elisa.balloonland.co.il/images/redheartlat.jpgממני

סמדר

054-4524565


רשימה חלקית של בעיות

רשימה חלקית של בעיות המטופלות בארומתרפיה ובקוסמטיקה הוליסטית:

בעיות מחזור :  כאבי מחזור, מחזור ארוך, דימום יתר, מיגרנות עצבנות.

תופעות גיל המעבר:  גלי חום, הזעת יתר, עצבנות, נטיה לדיכאון, דלקות בדרכי השתן.

בעיות לפני ולאחר הלידה –  טחורים, דלקות בדרכי השתן, שמנים לריכוך הפרינאום, סימני מתיחה.

מחלות דרכי נשימה:  דלקת בסינוסים, דלקות וכאבי גרון, נזלת , אלרגיות, אף סתום, התקררויות כרוניות, דלקות בשקדים, צרידות, יבלות על מיתרי הקול, שיעול, אסטמה, קדחת השחת.

בעיות עור: אקנה, פריחות וגירודים, יובש בעור, מיליומים וקומודונים, סבוריאה יבשה ורטובה, אטלט פוט, פטריות ופטריית הים התיכון, שפתיים יבשות, הרפס.

בעיות ראש: כאבי ראש, מיגרנות, ורטיגו, דלקות אוזניים.

כלליות: הליקובקטר פילורי, בחילות , הקאות, שילשולים, חום גבוהה , גרד בפי הטבעת, טחורים, הקלה בבעיות פרקים, דורבן, ל”ד גבוה, כולסטרול…

כל הכתוב אינו מחליף איבחון ובדיקת רופא ומהווה המלצה בלבד.


 

סמדר הופמן

,תל מונד
09-7967766
054-4524565
smadar_hoffman@walla.co.il

קטגוריות כרטיסי ביקור