בתי דפוס בתל אביב

בית דפוס בתל אביב – הזירה המקצועית וההתנהלות בה
אם עד לפני מספר שנים חשבנו כי חדירת הטכנולוגיה והאינטרנט לחיינו תפחית בצורה משמעותית את הצורך שלנו בחומרים מודפסים, הרי כי מהר מאוד גילינו שהביקוש לא רק שלא פחת אלא אף עלה משמעותית. בתי דפוס כיום עובדים רובם בכולם עם טכנולוגיה דיגיטאלית אשר מאפשרת להם להגיב במהירות להזמנות וזאת מבלי שמהירות ההדפסה תפגע באיכותה. בית דפוס בתל אביב פועל בזירה מקצועית לא פשוטה אשר מייצרת תחרות בין בתי דפוס אחרים ודורשת עמידה בקו החזית של הטכנולוגיה המוצעת בתחום הדפוס ואספקת החומרים המודפסים בזמן.

 

לאתר המתמחה בהדפסת צקים  בבית דפוס בתל אביב הקישו כאן 

עולם הדפוס של תל אביב
בתל אביב מתבצעת הפעילות העסקית הענפה והגדולה ביותר בישראל אשר נשענת רובה ככולה סביב עולם השיווק, הפרסום והחדירה לתודעת הציבור. עולם הדפוס של תל אביב הוא סוער וגועש ומאופיין בדרישות של “מהיום למחר”, הזמנות בהיקף גדול, חשיבה מקורית למוצרי דפוס ייחודיים והזמנות שבשגרה גם ללקוחות פרטיים.

כל בית דפוס בתל אביב פועל בזירה עסקית תחרותית ולכן עליו להחזיק את כל האמצעים אשר יהפכו את הצרכים הספציפיים של כל לקוח למוצר המודפס לקלים ויעילים יותר בנוסף לעלות אשר משתלמת לכל הצדדים :
מערכות מחשוב מתקדמות – מעניקות את הבסיס לכל בית דפוס בתל אביב ליצור ולעצב מוצרים מודפסים ע”פ כל דרישה ספציפית.
מכונות דפוס משוכללות – מהירות, איכותיות ובעלות יכולות טכניות להדפיס על כל חומר ובכל צורה.
יכולת הדפסה במספר מימדים (קופסאות, אריזות, שקיות מיתוג וכו’).
מכונות למינציה.
מערכות לקביעת הגימור – כריכה עבה או דקה, עיצוב הגימור, סוג החיתוך, ציפוי.
אוטומטיזציה של תהליכים – לעמידה בלוחות הזמנים ולהפחתת העלויות.
היכנסו לאתר של דפוס כל, תל אביב – הדפסת פוסטרים, כרטיסי ביקור ועוד

רבים מבתי הדפוס הדיגיטליים באינטרנט מציעים פתרונות שפחות מתעסקים בפרסום (היות והם מבינים שבתחום הזה יש להם פחות סיכוי מול אתרי האינטרנט והמודעות הממומנות בגוגל) ויותר מתעסקים בפתרונות משרד: מעטפות, ניירות מכתבים, פנקסי חשבוניות ועוד. בית דפוס דיגיטלי מעניק סל של פתרונות שבית דפוס רגיל מעניק, אך במחירים זולים יותר ובנגישות רבה יותר. כיום, באמצעות ממשקים מתקדמים ניתן לבחור בתבנית המודפסת על גבי ניירות המכתבים, המעטפות ופנקסי החשבוניות מבלי לצאת מהמשרד ולקבל את המוצרים במשלוח עד לבית העסק.

יתרונות בית דפוס דיגיטלי
בית דפוס דיגיטלי עושה לנו, בעלי העסקים, חיים קלים יותר ומאפשר לנו להתעסק בדברים החשובים באמת – מינוף העסק על ידי פרסום ברשת האינטרנט ומעבר לפרסום דיגיטלי מאשר שיטות השיווק והפרסום הישנות באמצעות פליירים ועלונים. אין ספק ששיטת הפליירים והעלונים עדיין עובדת, אך מדובר בשיטת פרסום שעם השנים הולכת ונחלשת – העסקים מעדיפים לפרסם ברשת האינטרנט.
בית דפוס דיגיטלי מציע את כל פתרונות הדפוס לבעלי העסקים ומאפשר להזמין באמצעות שליח את החומרים המודפסים עד לבית העסק. אין צורך בלשרוף שעות עם הגרפיקאים בבית הדפוס, אין צורך בלשרוף דלק וזמן יקר – הכל יגיע אל העסק תוך זמן קצר.

קטגוריות כרטיסי ביקור