משק זיו – חנות פרחים וגידול פרחים במושב היוגב

אנחנו במשק זיו, מאוד אוהבים פרחים, משקיעים בגידול ופיתוח מאות זנים של פרחים ובהם עשרות זנים של ורדים במגוון גוונים כבר כ-40 שנים, ומאמינים שגם לכם מגיע ליהנות מפרחים איכותיים במחיר סביר. בזכות שיטת שיווק ישיר לפרחים שלנו, אשר מאפשרת לנו לשמור על המחירים האטרקטיביים, במילים אחרות – פרחים מהחקלאי לצרכן ללא פערי תיווך.

הזמנת זרים מעוצבים במחירים משתלמים

את האתר של המשק שלנו הקמנו בשבילכם, כדי שתוכל לבצע הזמנת משלוחי פרחים מהחקלאי לצרכן ישירות עד הבית באופן פשוט, נוח ומשתלם. הזמינו זרי פרחים מעוצבים או סידורי פרחים לכל מטרה ואירוע, ישר מהאתר או בטלפון. חייגו עכשיו והזמינו זרי פרחים עד הבית – 04-9937578 מחירי זרי הפרחים נעים בין:
  • רגיל – 110 ש"ח
  • גדול – 150 ש"ח
  • מיוחד – 220 ש"ח
כל חובב פרחים יודע שהדברים החשובים ביותר בקניית פרחים הם האיכות והטריות, העיצוב ואופן השזירה, מגוון הזנים, וחשוב לא פחות (ולפעמים אף יותר) – המחיר. כל אלו הופכים זרי פרחים להרבה יותר מעוד מתנה, ובזכות המחיר, גם לנגישה לציבור רחב יותר כדי שרבים יותר יוכלו ליהנות מזרי פרחים מעוצבים במקצועיות, ישר מבית הגידול, אנו מציעים קניית פרחים בשיטת שיווק ישיר – המביאה את הפרחים שגדלים אצלנו במשק זיו עד לביתכם באמצעות שליח, ומאפשרת לנו למכור את הפרחים במחיר הוגן, ואתם כמובן רק מרוויחים. לאתר של פרחי משק זיו הקישו כאן

משלוחי פרחים במושב היוגב וישובי הסביבה

פרחי זיו מאפשרת לכם ליהנות מהפרחים הכי טריים והכי ואיכותיים לאורך כל השנה, ומציעה לכם משלוחי פרחים ליקנעם, לטבעון  ולכל עמק יזרעאל  והסביבה: עפולה, נצרת, מגדל העמק , רמת ישי ועוד. וכשמגיע האביב וכל כך יפה בחוץ. לאורכה ולרוחבה של ארצנו ניתן ליהנות מפריחה מלבבת של שלל פרחים, ומומלץ להפוך גם את הבתים יפים יותר ולמלא אותם בפרחים! חנות הפרחים של משתלות משק זיו רוזס השוכנת ברמת ישי, מבצעת משלוחי פרחים מהחקלאי לצרכן בצפון. משלוחים מהירים של פרחי אביב לחיפה, יקנעם, קרית טבעון, עפולה, מושב היוגב ושאר ישובי עמק יזרעאל. חנות הפרחים של משק זיו נחשבת לאחת החנויות הטובות ביותר בתחום הפרחים בצפון. בזכות השילוב של הסחורה משובחת ושירות מקצועי, אדיב ונדיב. ב"פרחים בשדרה" ניתן ליהנות מסידורי פרחים וזרי פרחים לבית ולאירועים. וכן ממוצרים אחרים כמו שוקולדים יינות ועוד אשר המשדרגים את איכות החיים ומהווים מתנה נהדרת.. לחצו כאן להזמנת פרחים בצפון מחנות משק זיו או התקשרו כעת: 1-700-704-442

הזמנת משלוחי פרחים לראש השנה – מתנה מקורית לחגי תשרי

מחיריהם של משלוחי פרחים לראש השנה יכולים להיות גבוהים יותר ממשלוחים רגילים, כיוון שבדרך כלל מדובר באירוע שמשקיעים בו מעט יותר. בסופו של דבר, כמובן שההשקעה משתלמת, כיוון שאנשים רבים מייחסים חשיבות רבה לחג ורואים בו סימן למה שעתיד לקרות במהלך השנה. האנשים שיזכו לקבל מכם משלוחי פרחים לחג יזכרו אותם טוב הרבה יותר מאלו ששלחתם להם פרחים “סתם” ליום ההולדת או לאירוע דומה. תמורה נוספת היא כמובן העובדה שבשנה הבאה, רוב הסיכויים שתקבלו משלוח פרחים גם מהם לכבוד החג! פרחי זיו מהחקלאי לצרכן בצפון אז אם חיפשתם מתנה מקורית לחגים של תשרי אנו ממליצים לכם להביא לקרוביכם משלוחי פרחים. מתנה מושלמת לראש השנה, לסוכות ולשאר המועדים.  

תוכן עניינים

קטגוריות כרטיסי ביקור